Η υλοποίηση ενός λογισμικού dialer σημαίνει το τέλος της χειροκίνητης κλήσης. Με αυτό τον τρόπο εξαλείφονται διάφορες παθογένειες στην λειτουργία ενός call center όπως λάθος πληκτρολόγηση, μεγάλο χρόνο αναμονής μεταξύ κλήσεων και call drops, επηρεάζοντας άμεσα την επιχειρησιακή λειτουργία του call center. Αυτοματοποιώντας την διαδικασία κλήσης διασφαλίζει πως μόνο απαντημένες κλήσεις καταλήγουν στους χειριστές. Επιπλέον, ένας dialer έχει την δυνατότητα να εντοπίσει κατειλημμένες γραμμές, αποσυνδεμένους αριθμού και αυτόματους τηλεφωνητές αυξάνοντας με αυτόν το τρόπο τον χρόνο πραγματικής επικοινωνίας των χειριστών με πιθανούς πελάτες. Περισσότερες "πραγματικές κλήσεις" επιφέρουν μεγαλύτερη παραγωγικότητα από τους χειριστές και γενικά καλύτερη επιχειρησιακή λειτουργία.
Η υλοποίηση ενός λογισμικού dialer σημαίνει το τέλος της χειροκίνητης κλήσης. Με αυτό τον τρόπο εξαλείφονται διάφορες παθογένειες στην λειτουργία ενός call center όπως λάθος πληκτρολόγηση, μεγάλο χρόνο αναμονής μεταξύ κλήσεων και call drops, επηρεάζοντας άμεσα την επιχειρησιακή λειτουργία του call center. Αυτοματοποιώντας την διαδικασία κλήσης διασφαλίζει πως μόνο απαντημένες κλήσεις καταλήγουν στους χειριστές. Επιπλέον, ένας dialer έχει την δυνατότητα να εντοπίσει κατειλημμένες γραμμές, αποσυνδεμένους αριθμού και αυτόματους τηλεφωνητές αυξάνοντας με αυτόν το τρόπο τον χρόνο πραγματικής επικοινωνίας των χειριστών με πιθανούς πελάτες. Περισσότερες "πραγματικές κλήσεις" επιφέρουν μεγαλύτερη παραγωγικότητα από τους χειριστές και γενικά καλύτερη επιχειρησιακή λειτουργία.
Ένα από τα ποιο σημαντικά πλεονεκτήματα ενός Dialer είναι η δραματική αύξηση του χρόνο ομιλίας των χειριστών. Όταν έχει εξαλειφθεί ο περιττός χρόνος αναμονής από την διαδικασία της κλήσης οι χειριστές περνούν περισσότερη ώρα συνομιλώντας με πιθανούς πελάτες. Το average agent talk time αυξάνεται κατακόρυφα, καταλήγοντας σε καλύτερο customer engagement και high agent morale.
Όταν μια εξερχόμενη καμπάνια πωλήσεων που αφορά high-value leads, εκτελείτε με την χρήση dialer η διαδικασία των κλήσεων αποκτά μοναδική ευελιξία και ταχύτητα. Ένας dialer που έχει την δυνατότητα γρήγορης προβολής (quick preview) των λεπτομερειών της επαφής προς κλήση πριν την κλήση βοηθάει τον χειριστή να προετοιμαστεί πριν την επικοινωνία. Επίσης, έχοντας γνώση των λεπτομερειών της επαφής, ο χειριστής έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει μια ποιο προσποιημένη συνομιλία με τον συνομιλητή του, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες επιτυχίας της κλήσης.
Το λογισμικό dialer μας δίνει την δυνατότητα για real-time επίγνωση των call center operations καθώς και των δραστηριοτήτων των χειριστών μέσω real-time dashboards και reports. Τα εν λόγω reports και dashboards βελτιώνουν την διαδικασία λήψεις αποφάσεων των call center managers βοηθώντας τους να εντοπίσουν τα προβλήματα κατά την γέννηση τους. Οι καταγραφές κλήσεων επίσης επιτρέπουν τους managers να παρακολουθούν της απόδοση των χειριστών και να διασφαλίζουν την ποιότητα της επικοινωνίας.