Το CRM (Customer Relationship Management ή Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων) είναι μια λύση λογισμικού (πολλές φορές διαθέσιμη και ως υπηρεσία – Software as a Service), η οποία διευκολύνει μια εταιρεία κατά την αλληλεπίδρασή της με τους πελάτες της, υφιστάμενους και δυνητικούς. Ουσιαστικά αυτό που κάνει ένα σύστημα CRM είναι να διαχειρίζεται τα προσωπικά στοιχεία, τις πωλήσεις και τη ροή των διεργασιών που αφορούν στους πελάτες, ξεκινώντας πολύ πριν την πώληση και συνεχίζοντας μετά από αυτή. Άλλωστε, για κάθε επιχείρηση στόχος δεν είναι μόνο η εξεύρεση νέων πελατών, αλλά και η διατήρηση των υφιστάμενων, με την αξιοποίηση νέων ευκαιριών πώλησης τη στιγμή που παρουσιάζονται.
Η λύση InfoCRM είναι σχεδιασμένη για να αυτοματοποιήσει όλο το εύρος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, όπως υποψήφιους πελάτες, παρακολούθηση παραγγελίας, διαχείριση προωθητικών ενεργειών ή υποστήριξη κέντρου εξυπηρέτησης. Είναι εξειδικευμένη στη λειτουργία των ελληνικών call-centers και διαθέτει έτοιμα workflows για τους κλάδους τις ενέργειας και των τηλεπικοινωνιών. Διασυνδέεται με email, sms και viber gateways για αμφίδρομη επικοινωνία, αποστολή ειδοποιήσεων και συλλογή δεδομένων / δικαιολογητικών.
Η σουίτα Infocrm έχει έτοιμα workflows για όλους τους παρόχους ρεύματος/φυσικού αερίου/τηλεφωνίας.
Επεκτείνεται το functionality του InfoCRM με μερικές απο τις ποιο διαδεδομένες εφαρμογές και πλατφόρμες της παγκόσμιας αγοράς.
Βασικές δυνατότητες InfoCRM platform
Αυτοματοποιήστε, διαχειριστείτε και ασκήστε έλεγχο σε ολόκληρη τη διαδικασία πωλήσεων και στους πωλητές.
Δημιουργήστε και παρακολουθήστε εύκολα στοιχεία για πιθανές πωλήσεις, και απολαύστε τις πλούσιες δυνατότητες της κατηγοριοποίησης.
Δημιουργία και παρακολούθηση πορείας αίτησης/συμβολαίου.
Ειδική πύλη ( portal ) όπου μπορούν να κάνουν είσοδο οι πελάτες να βλέπουν θέματα που τους αφορούν, ή να αφήνουν κάποιο μήνυμα.
Ενσωμάτωση και επισύναψη εγγράφων και αρχείων πολυμέσων σε κάθε Εγγραφή.
Συλλογή στοιχείων πελατών από εταιρική ιστοσελίδα ή landing pages.
Διασύνδεση με τρίτα συστήματα μέσω API.
Εύκολη διασύνδεση με viber για συλλογή δικαιολογητικών και αυτόματη επισύναψη στην αντίστοιχη οντότητα.
Αναλυτικές αναφορές για κάθε οντότητα του CRM.