Το CTI (computer telephony integration) είναι ένα λογισμικό που επιτρέπει να συνδέσετε το advanced vPBX τηλεφωνικό σας κέντρο με τα εμπορικά σας συστήματα (CRM, ERP κλπ). Χάρη στην τεχνολογία του CTI, μπορείτε να καλέσετε μέσα απο την εφαρμογή σας κάποια απο τις επαφές σας με ένα click. Επιπλέον, όταν μια εισερχόμενη κλήση απο μια αποθηκευμένη επαφή σας φτάσει στο advanced vPBX σας, το CTI αναλαμβάνει να "καλέσει" με api call στην εμπορική σας εφαρμογή με το caller-id της κλήσης, δίνοντας τη δυνατότητα στην εφαρμογή σας να παρουσιάσει τις πληροφορίες και το ιστορικό της επαφής.
Τα RESTful APIs της Infobell`s συνδέουν την cloud τηλεφωνία με το λογισμικό σας. Τα APIs είναι σχεδιασμένα ακολουθώντας το πρωτόκολλο REST, επιτρέποντας με αυτό τον τρόπο την διασύνδεση της τηλεφωνίας με οποιαδήποτε εφαρμογή του World Wide Web. Έτσι, έχετε την δυνατότητα αλληλεπίδρασης και αναδρομολόγισης της κλήσης μέσω της εφαρμογή σας, δυναμικά και σε πραγματικό χρόνο. Τα APIs της Infobell ακολουθούν όλες τις μοντέρνες πρακτικές ασφαλείας και εξυπηρετούνται μέσω HTTPS endpoints και είναι διαθέσιμα σε 4 datacenters
Η λύση cti που περιλαμβάνεται στο advanced vPBX της Infobell περιλαμβάνει έτοιμα module διασύνδεσης με μερικά απο τα δημοφιλέστερα CRM.
Από τις ποιο διαδεδομένες πλατφόρμες CRM, μέρος της σουίτας εφαρμογών της ZOHO.
Μάθετε περισσότεραΗ ποιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα CRM για call centers και δίκτυα πωλήσεων στην Ελλάδα.
Μάθετε περισσότεραΟι βασικές λειτουργίες API σας επιτρέπουν να ενσωματώσετε τις βασικές δυνατότητες CTI στην εφαρμογή σας.
Πραγματοποιήστε εξερχόμενες κλήσεις μέσα από την εφαρμογή ή την ιστοσελίδα σας.
Λάβετε real-time callbacks μέσω webhooks. Ενημερωθείτε αναλυτικά σε πραγματικό χρόνο για κάθε κλήση.